مسؤول کمیته کمک آموزشی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل گفت: در قالب پویش نذر هوشمند رزمایش کمک مومنانه، ۱۲۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۰۲۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

کمک مومنانه | توزیع ۱۲۰۰ تبلت و گوشی هوشمند میان دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی

ایرج نقی‌پور عصر امروز در گفت‌و‌گو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: تاکنون در قالب پویش نذر هوشمند مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، یک هزار و ۲۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع شده است.

وی افزود: تبلت‌ها و گوشی‌های اهدا شده به دانش‌آموزان نیازمند با همکاری و مشارکت خیرین، ستاد رزمایش کمک مومنانه آموزش و پرورش استان، ادارات آموزش و پرورش، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه خریداری شده بود.

مسؤول کمیته کمک آموزشی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل تصریح کرد: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه یک هزار و ۷۱۲ بسته نوشت‌افزار و ۲ هزار و ۲۲۷ بسته معیشتی و ۵۱۵ بسته بهداشتی با مشارکت خیرین، ادارات آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و دفاتر بسیج سازندگی در بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده، توزیع گردیده است.

نقی‌پور ادامه داد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه و در قالب پویش قلک‌های کریمانه، ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۷۵ کارت هدیه با مشارکت بنیاد علوی در بین دانش‌آموزان نیازمند در نواحی استان اردبیل توزیع شد.‌

وی با اشاره به برگزاری پویش همکلاسی مهربان در استان اردبیل گفت: تعداد ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار نیز در قالب پویش همکلاسی مهربان با مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست، دانش‌آموزان، فرهنگیان، ادارات آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی، دفاتر بسیج سازندگی و اقشار و گروه‌های جهادی بسیج استان توزیع گردید.

مسؤول کمیته کمک آموزشی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل با قدرانی از مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست استان، بیان کرد: با توجه به اهمیت تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند جهت بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی در شبکه شاد، از عموم خیرین و مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌شود در تداوم پویش نذر هوشمند مشارکت و همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار